Általános szerződési feltételek

 A jelen ÁSZF tartalmazza az EVIGER Gift & Design (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház neve: EVIGER Gift & Design
A Webáruház címe: www.eviger.hu
 

– A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Ratz Éva e.v.
Székhely címe: 2315 Szigethalom , Ifjúság utca 2/2
Vállalkozói igazolvány száma: 32443686
Kibocsátó okmányiroda: Szigethalmi  Okmányirodai Osztály
Adószám: 66182335133
Bankszámlaszám: CIB Bank ZRt, 10700024-67593848-51100005
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: evi@eviger.hu
Cím: Online érétkesítés
Telefon: 06205907807
E-mail: evi@eviger.hu
Nyitva tartás (Elérhetőség):       Hétfőtől Péntekig: 8:00 – 18:00
                                                          Szombat, Vasárnap: zárva
Ezekben az időpontokban garantáljuk az elérhetőséget, ha nem tudjuk felvenni a telefont, visszahívjuk. Ezen időintervallumon kívül is igyekszünk az Önök rendelkezésére állni.
 

– Az általános szerződési feltételek elfogadása

1.
A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2.
Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.
 

– Rendelés menete

A kiválasztott terméket a kép mellett található piros „Kosárba rakom” gomb segítségével tudja a vásárlási listádhoz adni. A megtervezett termék ezzel mentésre kerül a rendszerben. Variálható termékek esetében ez az opció csak a lehetőség, például szín vagy méret kiválasztása után jelenik meg, ezzel igyekszünk elkerülni a téves választást. A gomb megnyomása után nem irányítunk át egyből a kosár oldalára, van lehetőséget tovább böngészni.
Az EVIGER fejléc alatt található sávban a „Kosár” feliratra kattintva bármikor odaléphetsz, és hogy mindig lásd a vásárlásod összegét a „Kosár” gomb mellett megjelenik a kiválasztott termékek darabszáma és áru értéke bruttóban, és magyar forintban. Erre kattintva is a kosár oldalára juthat.
Ha monitorja szélességének felbontása eléri az 1280 pixelt, akkor a jobb oldalon megjelenik egy úszó sáv mely alapesetben a keresőt tartalmazza, de a termék kosárba helyezése után itt is megjelenik a kiválasztott termék, annak rövid leírása és ára, hogy a vásárlásod mindig szem előtt legyen. Alatta megjelenik a „Kosár megtekintése” gomb, erre kattintva szintén a kosár oldalára juthatsz.
A „Kosár” oldalon van lehetősége a kiválasztott termékek átnézésére, és több opció közül is választhat:
  • Termék törlése: A termék képe előtti piros x-re kattintva kiveheti a kosarából a terméket
  • Darabszám módosítása: A mennyiség alatt található + és – jelekkel vagy a darabszám átírásával módosíthatjuk a mennyiséget, de minden esetben csak a „Kosár frissítése” gombra kattintva jelenik meg a módosítás
  • Kuponkód: Ha rendelkezik kedvezményre jogosító kóddal, ide írja be, majd kattintson a „Kupon alkalmazása” gombra. Ha helyes a kód az oldal frissülése után megjelenik a „A kuponkód sikeresen alkalmazva” felirat, és legalul a szállítási lehetőség kiválasztása alatt megjelenik a módosult rendelési végösszeg
  • Szállítási feltételek: Itt ki tudod választani a neked leginkább megfelelő szállítási módot, majd ez az összeg is hozzáadódik a „Rendelés végösszeg”-e sorhoz
Ha mindent rendben van a piros „Tovább a pénztárhoz” gombbal tud tovább lépni.
Itt pár személyes információt kell megadni, melyek nélkülözhetetlenek a számla kiállításához, valamint a szállítatáshoz. A piros csillaggal megjelölt mezők kitöltése pont ezért kötelező.
Az adatok megadása alatt még egyszer át tudod nézni a rendelésed, esetleg módosíthatsz a szállítási lehetőségek közt.
Alatta kiválaszthatja a leginkább megfelelő fizetési módot, azokra kattintva részletesebb információt kaphat a lehetőségekről.
A rendelést a „Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” után rakott pipával és a piros „Megrendelés elküldése” gomb segítségével tudja.
Amennyiben helyesen adta meg az email címét a vásárlásról egy visszaigazoló levelet küldünk.
 

– Az adásvételi szerződés létrejötte:

1.
Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2.
A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
 

– A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
 

– Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát
 

– Kiszállítás, személyes átvétel

1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
 

– Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
3. PAY PAL-on keresztül fizetés
 

– Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk. Erre a törvények értelmében a termék átvételétől számítva 14 napja van.
Azonban a kivételek közé tartoznak azon termékek, amelyet kifejezetten a saját kívánságra, egyedi utasítások alapján készítettek, állítottak elő.
Mivel oldalunk kizárólag ilyen termékeket készít, így az elállás szándékát nem tudjuk elfogadni.
Bővebb információ:
http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasijog.html
 

– Garancia

A garanciális problémát csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a csomag átvételét követően, azonnal vagy kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül jelzi felénk a hibát telefonon, vagy e-mail-en!
Hiányos csomag esetén is reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.
Habár oldalunkat igyekeztünk a lehető legtökéletesebbre tervezni, sajnos a kijelzők nem minden esetben tudják visszaadni az eredeti színt, ezért garanciát nem tudunk vállalni.
A feltüntetett méretek tájékoztató jellegűek, attól a kész termék +/- 5%-ban eltérhet.
A gyártás során a 100% színhűséget nem tudjuk garantálni.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

– Jogi hézagok

Amennyiben az Általános Szerződési Feltételek valamely pontja jogilag hatálytalan vagy hiányos lenne, a szerződés további pontjai érvényben maradnak. A hatálytalan vagy hiányos részek helyett az Ptk. ide vonatkozó pontjai érvényesek.
?

Ratz Éva

Telefon: 06205907807
E-mail: evi@eviger.hu
?